التخطي إلى المحتوى الرئيسي

المشاركات

ميس اجلال مدتني على رجلي بسبب امتحان الشهر

ميس اجلال دخلت الفصل مستعجلة ومعاها طالبة شايلة ورق اخر امتحان امتحناه اول ما الميس دخلت بنات الفصل كلهم وقفوا شاورت لنا بسرعة اقعدوا وقالت النهارده عندنا مد كتير وشغل كتير فمش عاوزة اضيع وقت شاورت للبنات اللي قاعدين في اول تختة في الصف الوسطاني وقالت لهم فضولي التختة خالص خدوا ادواتكم وشوفوا لكم مكان بعيد قالت انا هنادي على كل اسماء البنات اللي في الفصل كل واحدة ودرجتها البنت اللي تسمع اسمها جابت اقل من 12 من تلاتين تجهز نفسها عشان هامدها على رجلها بعد ما خلصت كل اسماء البنات اللي في الكشف قالت البنت اللي انادي اسمها تطلع لي هنا في اول تختة وتقعد وتقلع جزمتها وشرابها والاقي رجليها مفرودة قدامي قبل ما اخلص اسمها تكون فاردة رجلها عدد البنات اللي كانوا مفروض يتمدوا على رجلهم يومها اربعتاشر بنت فلو كل واحدة قعدت تتحايل والنبي يا ميس بلاش مد المرة دي يا ميس الحصة هاتخلص ومفيش ولا بنت اتمدوا عشان كده كانت متسربعة على المد انا كنت واحدة من البنات اللي سقطوا وعليهم الدور يتمدوا على رجليهم كنت رابع واحدة اسمها يتنادى عشان اتمد على رجلي وفعلا طلعت وكنت لابسة في رجلي صندل اابيض بفيونكة حمر
آخر المشاركات

اللي مش حافظة او مش عاملة الواجب تطلع لي هنا ع السبورة عشان هامدها على رجليها

اللي مش حافظة او مش عاملة الواجب تطلع لي هنا ع السبورة عشان هامدها على رجليها ابعتي لنا قصتك مع الفلكة والمد على الرجلين على الايميل falaka1976@gmail.com

امتى تمدها على رجليها بالشراب وامتى تمدها على رجليها حافية؟

امتى تمدها على رجليها بالشراب وامتى تمدها على رجليها حافية؟ لما تكون البنت رجليها جميلة يبقى احسن حاجة انك تتمزج وانت بتلسوع رجليها "باطن قدميها" بخرزانة او مسطرة وتكون حافية القدمين تماما عشان تلسوع وتطرقع و تحمر رجليها وترسم عليها خطوط وتحس ببصمتك على رجلها من الصوابع للكعاب لكن لما تكون البنت رجليها عادية او مش جميلة ساعتها بيبقى المد على الشراب احسن سواء كانت لابسة في رجلها شراب مدرسي ابيض او لابسة شراب ملون بساعات كنت الاقي بنت جميلة جدا من شكل وشها فاخليها تقلع الشراب من رجلها عشان امدها على رجلها بروقان واستمتع بجمال الكعاب والصوابع وكرمشة وفرد كفوف الرجلين اثناء لسوعة المد لكن لما تقلع الشراب الاقي رجلها شكلها متوسط او عادي ساعتها بابقى ندمان اني بامدها حافية القدمين وبابقى هاين عليا اقلها البسي شرابك يا بنتي بالذات لو كانت لابسة شراب ابيض او ملون الوان حلوة  وساعات تلاقي بنت شكلها عادي ووشها مش ملفت بس منظر رجليها مثير للغاية ساعات تبقى البنت لابسة شراب فيليه بيج او اسود او ابيض او رمادي ورغم ان في بنات كتير رجليهم بتبقى جميلة جدا في الشراب الفيليه الشفاف بس تلا

رجلين البنات في فلكة استاذ وحيد ومراته عطيات

استاذ وحيد كان عنده في اوضة الدرس كرسي مخصص للمد على الرجلين كان بيمد بنات وولاد صبيان وصبايا اللي ماتعملش الواجب تتمد على رجليها زي زيها الولد ما بيتمد على رجليه كان بيمد على الرجلين بالشراب العادي مش لازم نبقى حافيين واحنا بنتمد على رجلينا وكانت البنت اللي المفروض تتمد على رجليها ومش لابسة بطلون كان بياخرها للاخر ويخلي مراته ابلة عطيات تمدها على رجليها البنت اللي جربت تتمد على رجليها من خرزانة ابلة عطيات كانت بتعرف ان مد الاستاذ وحيد حنين لانه كان بيضرب على الرجلين بالمسطرة الخشب و مش بيخلي البنت اللي بتتمد تقلع شرابها قبل المد على رجلها لكن ابلة عطيات كانت عليها شخطة تكهرب البنت وهي بتقولها اقلعي الجزمة والشراب يا بت .. وياويلها لو اتاخرت في قلع جزمتها وشرابها او اتاخرت في فرد رجليها الاتنين على كرسي المد ابلة عطيات كانت عليها ماسكة خرزانة فظيعة وكانت بتضرب بالعصاية جامد على كل حتة في بطن القدمين عشان تلسوع الرجلين كلها من الصوابع للكعبين كانت بتخلي البنت بعد ما تتمد على رجليها مش عارفة تحط اي حتة من رجلها على الارض لا البنت عارفة تمشي على سيف رجلها ولا على كعابها ولا على

ماما مدتني على رجلي وانا في اولى اعدادي

.. عايزة اشارك في مدونة فلقة البنات بقصة حصلت لي اتمديت على رجلي في اولى اعدادي من ماما انا كنت ضعيفة في الرياضة فماما طلبت من اختي الكبيرة تشرح لي وتتابعني في الرياضة باعتبار انها كانت في كلية تربية قسم رياضة ماما حذرتني اني لو ماسمعتش كلام اختي والتزمت معاها انا هاتضربني جامد ماما كانت لما بتحب تضربنا يا اما كانت بتجري ورانا بالشبشب يا اما بتهرينا ضرب بالخرطوم وساعات كانت تقولي لو ما عملتيش كذا هاقطع لك طيزك بالخرطوم "تقصد تضربني على مؤخرتي - تعبطني يعني" المهم اختي الكبيرة اشتكت لما اني بادلع ولقيت ماما غضبت وتوقعت انها هاتجري ورايا بالخرطوم زي ما هي متعودة لكن في المرة اتفاجئت بيها بتنده لي وبتقولي تعالي هنا يا بت نامي على الارض وارفعي رجليكي رغم اني كنت متعودة انها لما تيجي تضربني اني اجري وهي تجري ورايا لكن في المرة دي لقتني باسمع كلامها واستسلمت ونمت على الارض مكان ما قالت لي ورفعت رجليا الاتنين وهما حافيين وخلت اختي تجيب الخرزانة اللي بابا كان بيعاقبنا بها انا واخواتي ماما قالت لاختي امسكي لي رجليها الكلبة دي وبدات ماما ترفع الخرزانة بعزم ما عندها وتنزل بيها

رجلين الاميرة انجي في فلقة ابلة عزيزة - قصص المد على الرجلين

.. اسمي انجي جبت ملحق انجليزي في تانية اعدادي اخدت درس عند مدرسة انجليزي كانت مشهورة بانها بتضرب جامد وبتمد على الرجلين صبيان وبنات كان اسمها ميس عزيزة  وكانت بتمد على الرجلين في كل الحصص مفيش حصة عندها بتخلى من بنت او اتنين في كل مجموعة بيتمدوا على رجليهم لدرجة انها كانت مخصصة وقت في الحصة للمد على القدمين ماما كانت متحمسة توديني عندها لان ده دور تاني ممكن اعيد السنة وكانت اصلا طول السنة تهددني اني لو جبت ملحق هاتوديني في الصيف لميس عزيزة تقطع رجليا من الضرب كل حصة ولانها كانت مشهورة بالضرب على الرجلين والايدين واحيانا كانت بتعبط البنت على مؤخرتها فكانت مخصصة ادوات للمد على الرجلين  لدرجة انها كان عندها فلقة بجد مش مجرد مد على الرجلين على الترابيزة او مد القدمين على الكرسي لاء كانت بتمد على فلقة كانت لما تيجي تمد البنت على رجليها تخليها تقلع الجزمة والشراب بحيث تبقى حافية القدمين تماما واصلا احنا كنا في الصيف واغلب البنات ماكانوش بيكونوا لابسين شرابات في رجليهم فكانت اللي عليها الدور في المد بتقلع الصندل او الباليرينا وتبقى رجليها حافية و تطلب منها تقعد على الارض وترفع رجليها

جوزي بيمدني على رجليا دلع وهزار

.. انا مدام غادة عندي حاليا 30 سنة كتير جوزي بيمدني على رجليا دلع وهزار بمشط او فرشة شعر وساعات يمدني على رجلي بخرطوم او يضربني على رجلي او مؤخرتي بالحزام بس ضرب هزار وساعات اخطف منه الخرطوم اوالحزام واجري وراه عشان اضربه على مؤخرته وساعات نلعب لعبة اللي كسب فيها يمد التاني على رجليه وزي ما جوزي ضربني علق ومدني على رجليا برضه انا ساعات كنت باكسب وبامد جوزي على رجليه وياما خليت الخرطوم يطرقع على كفوف رجليه انا وجوزي ساعات نعمل تحدي الفلكة مع بعض بنرمي الزهر والعدد اللي يطلع يبقى عدد الخرزانات اللي جوزي يضربني بيها على رجليا او امده بيها على رجليه هو فهمني قبل كده انه من النوع اللي بيحب مداعبة القدمين وكل واحد وميوله  ولان الطيور على اشكالها تقع انا برضه كان عندي ميول لان يتلعب في رجلي  وكان بيشدني في المدرسة او الدرس منظر المد على الرجلين  كان لما بنت زميلتنا تطلع عشان تتمد على رجليها كنت ساعات باتخيل نفسي مكانها باقلع جزمتي وباتمد على رجليا بس كنت بارجع اخاف  وساعات كنت احط نفسي مكان الابلة اللي بتمدها على رجليها او مكان البنت اللي ماسكة رجليها اثناء المد لكن الميول وحب ال